Hva 150+ B2B-bedrifter ønsket de visste før de begynte med e-handel

Hva 150+ B2B-bedrifter ønsket de visste før de begynte med e-handel

Hvorfor blir det ofte svake resultater, selv med de gode e-handelsløsningene på markedet?

Les mer »
Fem tips for å få mer ut av digital markedsføring i B2B netthandel

Fem tips for å få mer ut av digital markedsføring i B2B netthandel

Sett menneskene i sentrum, vekk følelser og ta samfunnsansvar! Strategisk rådgiver Runar Wiksnes i Geelmuyden Kiese gir oss sine beste tips innen B2B digital markedsføring, for din B2B netthandel.

Les mer »
RED Performance deler sine SEO tips i B2B netthandel

RED Performance deler sine SEO tips i B2B netthandel

Bygg mer innhold, generiske søk og halo-effekten, var noen av temaene da ett av Norges klokeste hoder innen søkemotoroptimalisering, administrerende direktør Magnus Strømnes Bøe i RED Performance , delte sine erfaringer på B2B netthandel og digital markedsføring.

Les mer »
Engasjer og øk ordreverdien med personalisering

Engasjer og øk ordreverdien med personalisering

Målinger viser at personalisering i netthandel skaper engasjement og kan øke ordreverdien med opptil 69 prosent, i tillegg til stor økning i gjennomsnittlig antall enheter per ordre.

Les mer »
Slik skaper du gode kundeopplevelser og mersalg med PIM

Slik skaper du gode kundeopplevelser og mersalg med PIM

Smarte, strukturerte prosesser sikrer at du får utnyttet systemet for alt det er verdt, nå og i fremtiden.

Les mer »
Vi var på eCommerce Design Summit i London

Vi var på eCommerce Design Summit i London

Kritiske sammenligninger mellom brukerdesign og miljø, Maslows behovspyramide og serendipiditet var blant temaene på årets eCommerce Design Summit i London i forrige uke.

Les mer »