Den 18. september arrangerte Degree sin første "Påfyll på Kjøkkenet", hvor vi samlet kunder og samarbeidspartnere. En kveld fylt med spennende innsikt og nyttige erfaringer fra e-handelsverdenen. I løpet av et par timer fikk vi servert verdifulle bidrag fra en av våre kunder, en samarbeidspartner, og to av våre dyktige rådgivere. Praten gikk også løst i pausene hvor deltakerne delte erfaringer seg imellom.
Det er med stor glede at vi ønsker Simen og Adrian velkommen til Degree-familien! Møt Simen, vår nye prosjektleder, og Adrian som er vår nye leveranseansvarlig og systemarkitekt.
I dagens digitale verden er det å ha en digital tilstedeværelse den nye normen, også i B2B-markedet. Med denne endringen følger økte forventninger til brukervennlighet og effektivitet.
I 2023 er det 20 år siden begrepet omnikanal ble etablert. I en jungel av buzzwords knyttet til digitalisering innen handelsnæringen er dette blant de mer standhaftige begrepene. Hva er 20-åringens relevans for dagens og fremtidens B2B-handel?
Digitalisering endrer hvordan folk kjøper varer og tjenester. HoReCa-bransjen er intet unntak. Krevende logistikkprosesser, stort og lovpålagt krav til produktinformasjon og et bredt sett med ulike roller involvert i kjøpsprosessene, gjør det til en kunstj å skape gode kundeopplevelser og effektiv e-handel.
Hvordan kan en god nettside og PIM øke din gjennomsnittlige ordreverdi?
Slik kartla vi Culinas potensiale for å skape inspirasjon og forenkle kundereisen – samtidig som de kan frigjøre tid til mer salg.
Enten du jobber med markedsføring, salg, produkt eller innkjøp er produktinformasjon essensielt for å oppnå målene dine.
Når du tilpasser nettbutikken til hver enkelt kunde, vil du oppleve økt salg.
Fagsjargong kan være et frustrerende hinder for mange. Still sterkere med Degrees ordbok for e-handel.