Inspirasjon og innsikt i “Påfyll På Kjøkkenet”
Aktuelt

Inspirasjon og innsikt i “Påfyll På Kjøkkenet”

Den 18. september arrangerte Degree sin første "Påfyll på Kjøkkenet", hvor vi samlet kunder og samarbeidspartnere. En kveld fylt med spennende innsikt og nyttige erfaringer fra e-handelsverdenen. I løpet av et par timer fikk vi servert verdifulle bidrag fra en av våre kunder, en samarbeidspartner, og to av våre dyktige rådgivere. Praten gikk også løst i pausene hvor deltakerne delte erfaringer seg imellom.

Les mer »
Degree styrker teamet med ny prosjektleder og leveranseansvarlig
Aktuelt

Degree styrker teamet med ny prosjektleder og leveranseansvarlig

Det er med stor glede at vi ønsker Simen og Adrian velkommen til Degree-familien! Møt Simen, vår nye prosjektleder, og Adrian som er vår nye leveranseansvarlig og systemarkitekt.

Les mer »
Den nyanserte B2B-kundereisen
Aktuelt

Den nyanserte B2B-kundereisen

I dagens digitale verden er det å ha en digital tilstedeværelse den nye normen, også i B2B-markedet. Med denne endringen følger økte forventninger til brukervennlighet og effektivitet.

Les mer »
20 år med omnikanal

20 år med omnikanal

I 2023 er det 20 år siden begrepet omnikanal ble etablert. I en jungel av buzzwords knyttet til digitalisering innen handelsnæringen er dette blant de mer standhaftige begrepene. Hva er 20-åringens relevans for dagens og fremtidens B2B-handel?

Les mer »
Spesialister på e-handel i HoReCa-markedet

Spesialister på e-handel i HoReCa-markedet

Digitalisering endrer hvordan folk kjøper varer og tjenester. HoReCa-bransjen er intet unntak. Krevende logistikkprosesser, stort og lovpålagt krav til produktinformasjon og et bredt sett med ulike roller involvert i kjøpsprosessene, gjør det til en kunstj å skape gode kundeopplevelser og effektiv e-handel.

Les mer »
Øk ordreverdien i netthandelen din med mersalg, kryss-salg og oppsalg
Aktuelt

Øk ordreverdien i netthandelen din med mersalg, kryss-salg og oppsalg

Hvordan kan en god nettside og PIM øke din gjennomsnittlige ordreverdi?

Les mer »
Culina er kjent for eksklusivitet – hvordan synes det i nettbutikken?
Aktuelt

Culina er kjent for eksklusivitet – hvordan synes det i nettbutikken?

Slik kartla vi Culinas potensiale for å skape inspirasjon og forenkle kundereisen – samtidig som de kan frigjøre tid til mer salg.

Les mer »
Derfor er produktinformasjon avgjørende i alle ledd av kundereisen
Aktuelt

Derfor er produktinformasjon avgjørende i alle ledd av kundereisen

Enten du jobber med markedsføring, salg, produkt eller innkjøp er produktinformasjon essensielt for å oppnå målene dine.

Les mer »
Slik kan personalisering øke ordreverdien din med 67 prosent

Slik kan personalisering øke ordreverdien din med 67 prosent

Når du tilpasser nettbutikken til hver enkelt kunde, vil du oppleve økt salg.

Les mer »
Ordbok – Forstå fagspråket – Ta bedre avgjørelser for nettbutikken din
Last ned ordbok

Ordbok – Forstå fagspråket – Ta bedre avgjørelser for nettbutikken din

Fagsjargong kan være et frustrerende hinder for mange. Still sterkere med Degrees ordbok for e-handel.

Les mer »