Slik burde B2B-bedrifter tilpasse lager og logistikk for e-handel
Aktuelt

Slik burde B2B-bedrifter tilpasse lager og logistikk for e-handel

Når du driver med e-handel, vil det påvirke hele bedriften din fra topp til bunn – i hvert fall om du gjør det skikkelig.

Les mer »
Vi kickstarter høsten og ønsker velkommen til ny prosjektleder

Vi kickstarter høsten og ønsker velkommen til ny prosjektleder

Anders Steen Thoresen blir endel av vårt prosjektleder-team på E-handel.

Les mer »
6 funksjoner nettbutikken din må inneholde for å lykkes med B2B

6 funksjoner nettbutikken din må inneholde for å lykkes med B2B

Bred funksjonalitet skiller deg positivt fra konkurrenter som ikke satser like stort på netthandel.

Les mer »
Hvorfor gir PIM så høy ROI (og hvordan bruker du det riktig)?

Hvorfor gir PIM så høy ROI (og hvordan bruker du det riktig)?

Et godt implementert PIM kan spare deg for et stort antall arbeidstimer.

Les mer »
Slik hjalp vi TOOLS med å implementere en splitter ny PIM-løsning

Slik hjalp vi TOOLS med å implementere en splitter ny PIM-løsning

Å oppdatere hele PIM-systemet bak nettbutikken er ikke gjort i en håndvending. Nøkkelen er gode, strukturerte prosesser.

Les mer »
Degree styrker rådgiver-teamet med ny spesialist på e-handel

Degree styrker rådgiver-teamet med ny spesialist på e-handel

Degree henter inn Lars Ove Ødegård som ny rådgiver på e-handel.

Les mer »
Hva 150+ B2B-bedrifter ønsket de visste før de begynte med e-handel

Hva 150+ B2B-bedrifter ønsket de visste før de begynte med e-handel

Hvorfor blir det ofte svake resultater, selv med de gode e-handelsløsningene på markedet?

Les mer »
Fem tips for å få mer ut av digital markedsføring i B2B netthandel

Fem tips for å få mer ut av digital markedsføring i B2B netthandel

Sett menneskene i sentrum, vekk følelser og ta samfunnsansvar! Strategisk rådgiver Runar Wiksnes i Geelmuyden Kiese gir oss sine beste tips innen B2B digital markedsføring, for din B2B netthandel.

Les mer »
RED Performance deler sine SEO tips i B2B netthandel

RED Performance deler sine SEO tips i B2B netthandel

Bygg mer innhold, generiske søk og halo-effekten, var noen av temaene da ett av Norges klokeste hoder innen søkemotoroptimalisering, administrerende direktør Magnus Strømnes Bøe i RED Performance , delte sine erfaringer på B2B netthandel og digital markedsføring.

Les mer »
Engasjer og øk ordreverdien med personalisering

Engasjer og øk ordreverdien med personalisering

Målinger viser at personalisering i netthandel skaper engasjement og kan øke ordreverdien med opptil 69 prosent, i tillegg til stor økning i gjennomsnittlig antall enheter per ordre.

Les mer »